Vino în echipă! Înscrie-te în sindicat!

„Devenim prioritate prin atitudine!!!”

Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse face angajări

16 funcţii publice de execuţie

MFTES anunță prin intermediul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante (16 funcţii) din cadrul ministerului.

Posturile scoase la concurs sunt la următoarele departamente:
  • CORP CONTROL SI INTEGRITATE
  • AVIZARE
  • CONTENCIOS
  • RESURSE UMANE
  • SALARIZARE
  • BUGET CONTABILITATE FINANCIAR

Condițiile de participare:

Consilier, clasa I, grad profesional superior, Direcţia Corp Control şi Integritate
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe administrative, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 7 ani,

Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, Serviciul Avizare (2 functii)
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe juridice, specializarea: drept;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 7 ani,

Consilier juridic, clasa I, grad profesional superior, Serviciul Contencios
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe juridice, specializarea: drept;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 7 ani,

Consilier juridic, clasa I, grad profesional principal, Serviciul Contencios
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe juridice, specializarea: drept;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 5 ani,

Consilier juridic, clasa I, grad profesional asistent, Serviciul Contencios
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe juridice, specializarea: drept;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 1 an,

Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul Resurse Umane
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe administrative, sociologie, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 7 ani,

Consilier, clasa I, grad profesional principal, Serviciul Resurse Umane
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe administrative, sociologie, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 5 ani,

Consilier, clasa I, grad profesional asistent, Serviciul Resurse Umane
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe administrative, sociologie, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 1 an,

Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul Salarizare
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe administrative, sociologie, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 7 ani,

Consilier, clasa I, grad profesional principal, Serviciul Salarizare
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe administrative, sociologie, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 5 ani,

Consilier, clasa I, grad profesional asistent, Serviciul Salarizare
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe administrative, sociologie, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 1 an,

Consilier, clasa I, grad profesional superior, Serviciul Buget Contabilitate Financiar (2 funcţii)
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe economice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 7 ani,

Consilier, clasa I, grad profesional asistent, Serviciul Buget Contabilitate Financiar
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe economice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 1 an,

Consilier achiziţii publice, clasa I, grad profesional superior, Serviciul Achiziţii şi Tehnologia Informaţiei
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe administrative, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
– vechimea în specialitatea studiilor de minimum 7 ani.

Data de sustinere a probei scrise: 10.05.2022, ora 10:00
Persoana de contact: Ioana Naidin, consilier e-mail: ioana.naidin@mfamilie.gov.ro.

Succes tuturor participanților la concurs!

Sindicatul Național Sport și Tineret: Ministerul Familiei, Tineretului și Egalității de Șanse face angajări

Un răspuns

  1. Bună ziua.Sunt interesata de a ma angaja în cadrul Ministerului Familiei,Tineretului si Egalitatii de sanse în următoarele domenii:referent;consilier debutant, consilier în asistenta sociala și asistent social cu studii superioare. Ma numesc Jinga Maria Ruxandra,de profesie asistent social și psihopedagog cu studii superioare și ultimul loc de munca al meu a fost asistent social la Compania Municipala Medicala Bucuresti S.A (înființată de doamna Gabriela Firea)în cadrul Primăriei Generale a Capitalei. Cu stima! Jinga Maria Ruxandra.